לורנזו וילורסי    הקולקציה    חדשות בשמים    נקודות מכירה    מאמרים    אקדמיית הבשמים    מן העיתונות    תקנון ושירות    English    צור קשר    סל הקניות שלי    
פרופיל   פרופיל   פרופיל   פרופיל   פרופיל
 

הבושם האולטימטיבי – תמצית של שיק


 
 
קרלה קפלבו נוסעת לפירנצה לחקור את מהות הבושם האישי
 
אני צועדת אל תוך הכניסה החשוכה של הארמון מהמאה ה- 15 בפירנצה. אני מריחה את הריח שלא ניתן לטעות בו – ניחוח המזרח. אין דבר שיכול לעורר את החושים ברמה כזו, כמו ריח, ואני נכנסת למערת אלדין של ריחות, בחיפוש אחר בושם שעשוי במיוחד בשבילי.
 
לורנזו וילורסי הוא תערובת יוצאת מן הכלל: אציל טוסקני בן 43, שלמד פסיכולוגיה באוניברסיטה, שחדר לעומקן של פילוסופיות המזרח, ויצא מתוכם אומן מומחה של בשמים אישיים. עם לקוחותיו נמנים מפורסמים כמו מדונה, סטינג ושרי בלייר.
 
מה שהחל כתחביב – להביא הביתה תמציות ממסעותיו במחוזות רחוקים, התפתח לתשוקה עזה ולעסק. הוא יצר פו פורים אקזוטיים לפנדי, בשמים לארמאני, ופיתח קו ייצור אישי משלו – “לורנזו וילורסי” הכולל: בשמים, סבונים ומוצרים ריחניים לבית.

 
קולקציית בשמים של “לורנזו וילורסי”
 
הבשמים המוכנים של קו היצור “לורנזו וילורסי” בנויים סביב פלטה של מרכיבים אקזוטיים. אם חלק מהמרכיבים כמו פצ’ולי או מוסק קיבלו שם רע על ידי בשמים זולים, בידי לורנזו בשמים אלה נוצרים מחדש.
 
“רוב הבשמים המסחריים מכילים הרבה מרכיבים סינטטיים. אני משתמש רק בתמציות טבעיות הכי טובות שיש, שנאספו מכל חלקי כדור הארץ,” מסביר לורנזו. “לדוגמא האו דה טואלט שלי – אלמוג, יתכן ויכלול גם פטיט גריין מעצי תפוז מר מסיציליה, סיסם שחור מברזיל, שורשי וטיבר אינדונזי, מוסק טיבטי ולבנדר אוסטרלי”.
 
בכל בושם נחלקים המרכיבים לשלוש קבוצות: ראש, לב וזנב. יש ביניהם יחסי גומלין המתארים את השלבים השונים של חיי הבושם על העור. “הראש יוצר את ההשפעה הראשונה של הבושם דרך השימוש ביסודות הכי נדיפים ועדינים,” מסביר לורנזו.
“כאשר אלה מתנדפים ונעלמים, ניתן לחוש בלב או בגוף של הבושם. הזנב הוא תו הבסיס או העוגן של התערובת ומכיל את התמציות הנשמרות על העור”.

 
בושם אקסקלוסיבי
 
כאשר זה מגיע ליצירת בושם אקסקלוסיבי עבור לקוח מסוים הרבה גורמים מעורבים. אנשים מגיעים ללורנזו מסיבות שונות. חלק ניסו את כל הבשמים הקיימים בשוק ולא יכלו למצוא אף בושם שהם אוהבים; חלק נרגשים מהרעיון שיהיה להם בושם אישי וייחודיי, ואחרים רוצים מבחר של בשמים שהם יכולים להחליף כמו שמחליפים שמלות – להתאים לאירועים ולמצבי רוח שונים.
 
תהיה הסיבה אשר תהיה לרצון לבושם אישי, ללקוחות חייב שיהיה רעיון ברור מהו הבושם הרצוי – ושיהיו יכולים להעביר את הרעיון במילים.
 
פגישות עם לורנזו עורכות בדרך כלל מספר שעות. ניצב בין הלקוח לבין תריסרי בקבוקים חומים המכילים תמציות יקרות, המאסטרו מתנהג בצורה אינטואיטיבית כפילטר או כמתווך – בין הלקוחות  לבין הבושם עליו הוא מפנטז.
 
“את תחשבי שאני כמומחה אהיה זה שיצור את הבושם ללקוח פסיבי,” אומר לורנזו. “אולם למעשה ההיפך הוא הנכון – תפקידי הוא לפרש ולתת צורה למידע שהלקוח מוסר. התוצאה היא לקוחות השבים לביתם עם החלום המונח בכיסם בבטחה”.
 
 

Yaffa Ross – Sea and Sun    |    רח’ הרצל רוזנבלום 8 מתחם סי אנד סאן, תל אביב    |    טל' 0722-575-361    |     info@lorenzovilloresi.co.il
 
קניית בשמים באינטרנט | לורנזו | בושם | ריח תינוק | מוצרי טיפוח | מתנה לאישה | מתנות לאישה | מתנות לגבר | סוגי בשמים | קניית בשמים | בושם לגבר מומלץ | בשמים מומלצים | בשמים נדירים | מחירים של בשמים | בשמי גברים | בשמים חדשים לגבר | מתנות ליום האהבה | השוואת מחירי בשמים | השוואת מחירים בשמים | בשמים מומלצים לגבר | בשמים לאישה מומלצים | 
 
 
אתר זה נבנה ומקודם בגוגל על ידי חברת מדיה גרופ