*** מוצרים מקוריים בלבד ***
נקודות מכירה מורשות >
 

0544-614690

בושם לגבר מומלץ

היום לבשמים יש תפקיד מרכזי בהופעה של כל אחד מאיתנו. בושם לגבר מומלץ יתרום רבות לדימוי ולביטחון העצמי שלו כשהוא מגיע לפגישות עסקים חשובות. כשבוחרים בושם חדש לגבר צריכים לקחת בחשבון מספר נושאים.
 
כיצד תורם בושם לגבר לדימוי ולביטחון העצמי
לריחות שאנחנו מתיזים על עצמנו יש השפעה עצומה על הרושם שאנחנו משרים על הסביבה, לא פחות מהביגוד שאנחנו לובשים.
בושם טוב לגבר יכול להרשים באותה המידה כמו החליפה האלגנטית שהוא לובש או הנעליים הנוצצות והיוקרתיות שהוא נועל. חשוב לבחור בושם לגבר מומלץ שיתאים לאישיות ולמראה הכללי של הגבר. גברים המקיימים פגישות עבודה רבות ביום, צריכים בושם יוקרתי שילווה אותם במהלך כל שעות היום.

יש הבדל בין פגישות המתקיימות במקומות פתוחים, כמו בבתי קפה, לבין פגישות המתקיימות בחדרי ישיבות סגורים. כשבוחרים בושם לגבר, צריכים לבדוק כיצד הניחוח החדש משתלב עם העור והדימוי של הגבר.

למרות שהניחוחות המזוהים עם גברים הם ריחות של פרדסים, של פרי הדר, אפשר למצוא היום מגוון עשיר של ניחוחות מתוקים ורעננים המתאימים לגברים.
חברת לורנזו וילורסי מייצרת בשמים יוקרתיים לגברים ולנשים ומשווקת אותם בנקודות מכירה שונות בארץ וגם באמצעות אתר החברה באינטרנט.

בושם לגבר מומלץ שעושה את כל ההבדל
חלפו הימים שגברים נאלצו להסתפק בשני בשמים בעלי ניחוח "גברי" טיפוסי. למרות שגם היום הריחות המועדפים על גברים מתבססים על אלמנטים של לימון ופרי הדר, אפשר היום למצוא בושם לגבר מומלץ המביא איתו ניחוח חדשים ומרעננים.

נשים אוהבות להעניק לבני זוגן, בושם יוקרתי וייחודי. רכישת בושם חדש לגבר זו משימה לא קלה, במיוחד אם לא מכירים מספיק טוב את טעמו של בן הזוג. כדאי לקחת גם בחשבון שיש סוגים של עור שרגישים לבשמים מסוימים.

רצוי לרכוש בושם טוב לגבר מיצרנית בשמים בעלת מוניטין, בעלת וותק וידע רב בייצור בשמים.
 
תוכלו למצוא בנקודות המכירה ובאתר האינטרנט של חברת לורנזו וילורסי מבחר עשיר של בשמים לגבר יוקרתיים ואיכותיים המתאימים לדרישות ולצרכים של הגבר המודרני.

חברת לורנזו וילורסי מייצרת בשמים יוקרתיים על פי ידע עשיר שרכש במשך השנים, מייסד החברה, לורנזו וילורסי.
 

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת בטלפון
0544-614690
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור אליכם בהקדם:

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת בטלפון
0544-614690

 
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור אליכם בהקדם:
 
טלפון
0544-614690

LORENZO VILLORESI FIRENZE
  תל אביב והמרכז     ירושלים והסביבה     חיפה והצפון     השרון והסביבה     השפלה והסביבה     באר שבע והדרום  
נקודת מכירה ראשית - חנות הדגל:
הרצל רוזנבלום 8, מתחם סיאנדסאן, תל אביב

 
*** מוצרים מקוריים בלבד ***