*** מוצרים מקוריים בלבד ***
נקודות מכירה מורשות >
 

0544-614690

בושם מיוחד

אז נכון שכבודם של מותגי הבשמים הפופולאריים והמוכרים, במקומו מונח. אך יחד עם זאת, נשים וגברים רבים מוצאים את עצמם מחפשים אחר משהו שהוא קצת אחר, בושם מיוחד, בניחוחות נפלאים, שיעניק למשתמש בו ריחות נעימים שהינם שונים מאלו של אנשים אחרים. החדשות הטובות עבור כל מי שמחפש בושם מיוחד כזה, הוא שניתן למצוא בושם שכזה בצורה קלה ומהירה יחסית – כידוע, אנחנו חיים בעידן האינטרנט, כך שמספיק להקליק בגוגל בושם חדש, וכבר ניתן יהיה לקבל רשימה מפורטת של כל הבשמים אשר יצאו בתקופת הזמן האחרונה אל המדפים.

יחד עם זאת, מי שדורש מהבושם שלו קצת יותר, ומעוניין שהבושם יתאפיין בניחוחות נעימים אשר שונים מכל מה שהוא מכיר, ימצא את מבוקשו בחנויות בשמים ייעודיות של מומחים בבשמים – דוגמת לורנזו וילורסי.

מתנה מנצחת
בושם מיוחד יהווה כמתנה מנצחת לכל אירוע: יום הולדת, יום נישואים, קידום בעבודה, שחרור מהצבא וכל אירוע אחר. כמובן, שאם אתם מעוניינים להעניק בושם חדש כמתנה, חשוב שתחילה תכירו את ההעדפות והטעם של מקבל המתנה – האם הוא מעדיף לדוגמא ריחות מתוקים או אולי כבדים או מתובלים יותר. האם הוא משתמש בעיקר בבושם מסוג פרפיום, או דה פרפיום, או דה טואלט או או דה קולון – או אולי הוא בכלל בעניין של בשמים ממרכיבים טבעיים. ברגע שתבינו באופן מקיף את העדפויותיו השונות תוכלו לבחור בעבורו בושם מיוחד, אשר יענו על טעמו בצורה מושלמת, ויהפוך את המתנה שלכם לאחת מהמוצלחות אותן הוא קיבל (אם לא למוצלחת ביותר).

בשמים בניחוחות קסומים שאתם עוד לא מכירים..
מחפשים אחר בושם מיוחד? מעוניינים לקנות כמתנה בושם לאישה? רוצים בשמים לגבר שיהיו שונים מכל מה שאתם מכירים? אין כל ספק שאתם נמצאים במקום הנכון. בחנות של המותג לורנזו וילורסי תוכלו למצוא מגוון רחב של בשמים לגבר ולאישה, המתאפיינים בניחוחות קסומים ומיוחדים, אשר מעבר להיותם נעימים, הם טומנים בחובם רגש, עוצמה, עדינות ותשוקה – כל בושם והמאפיינים הייחודיים לו. כל שתצטרכו לעשות זה להתרשם מהבשמים המיוחדים ולבחור מתוכם את הבושם המושלם.

 

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת בטלפון
0544-614690
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור אליכם בהקדם:

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת בטלפון
0544-614690

 
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור אליכם בהקדם:
 
טלפון
0544-614690

LORENZO VILLORESI FIRENZE
  תל אביב והמרכז     ירושלים והסביבה     חיפה והצפון     השרון והסביבה     השפלה והסביבה     באר שבע והדרום  
נקודת מכירה ראשית - חנות הדגל:
הרצל רוזנבלום 8, מתחם סיאנדסאן, תל אביב

 
*** מוצרים מקוריים בלבד ***